سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در گذشته مرا برادرى بود که در راه خدا برادریم مى‏نمود . خردى دنیا در دیده‏اش وى را در چشم من بزرگ مى‏داشت ، و شکم بر او سلطه‏اى نداشت ، پس آنچه نمى‏یافت آرزو نمى‏کرد و آنچه را مى‏یافت فراوان به کار نمى‏برد . بیشتر روزهایش را خاموش مى‏ماند ، و اگر سخن مى‏گفت گویندگان را از سخن مى‏ماند و تشنگى پرسندگان را فرو مى‏نشاند . افتاده بود و در دیده‏ها ناتوان ، و به هنگام کار چون شیر بیشه و مار بیابان . تا نزد قاضى نمى‏رفت حجّت نمى‏آورد و کسى را که عذرى داشت . سرزنش نمى‏نمود ، تا عذرش را مى‏شنود . از درد شکوه نمى‏نمود مگر آنگاه که بهبود یافته بود . آنچه را مى‏کرد مى‏گفت و بدانچه نمى‏کرد دهان نمى‏گشود . اگر با او جدال مى‏کردند خاموشى مى‏گزید و اگر در گفتار بر او پیروز مى‏شدند ، در خاموشى مغلوب نمى‏گردید . بر آنچه مى‏شنود حریصتر بود تا آنچه گوید ، و گاهى که او را دو کار پیش مى‏آمد مى‏نگریست که کدام به خواهش نفس نزدیکتر است تا راه مخالف آن را پوید بر شما باد چنین خصلتها را یافتن و در به دست آوردنش بر یکدیگر پیشى گرفتن . و اگر نتوانستید ، بدانید که اندک را به دست آوردن بهتر تا همه را واگذاردن . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 خرداد 27 , ساعت 2:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بعد از اینکه هیمنه پوشالی دولت حسن روحانی در برجام فروریخت، ستون پنجم دشمن که در جبهه اصلاحات با برند، منافقین، براندازان، فتنه‌گران، اپوزیسیون و ملی مذهبی‌ها مستقر است، همزمان با تغییر سناریوهای دشمن خارجی، سناریوی جدیدی را برای فریفتن مردم آغاز نمود و لذا یک روز خواستار استعفای رئیس جمهور شدند! روز دیگر نظام اسلامی را ناکارآمد معرفی کردند، فردای آن روز، می گویند آبروی اصلاحات را نباید هزینه حسن روحانی نمائیم و امروز هم خواستار تغییر قانون اساسی شده‌اند! در حالی که در تمام ناکارآمدیها و خیانتهای دولت اعتدال، شریک جرمند!

2-بعد از اینکه شکست برجام 1(برجام هسته‌ای) در اواخر سال 96 قطعی شد، سیگنالهایی برجام 2(موشکی) و برجام 3(منطقه‌ای) از سوی حسن روحانی برای کدخدا (امریکا) ارسال و بحران اقتصادی، با فروش 60 تن سکه و 18 میلیارد دلار، قبل از خروج ترامپ از برجام، کلید خورد، تا شرایط داخلی کشور، برای برجام 2 و 3 مهیا گردد!

3-کشتی بان انقلاب، که شناخت جامعی از سناریوهای دشمن خارجی و ستون پنجم نفوذی دشمن در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی داشته و دارد، برای مقابله با فتنه 98 به خنثی سازی توطئه‌ها پرداخت و با اقتداری پیامبرگونه، ابهت، غرور عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان خارجی و لیبرالهای داخلی کشید و توطئه "مذاکره یا جنگ" با شیطان بزرگ را در دیدار با نخست وزیر ژاپن، منهدم کرد و لذا ستون پنجم دشمن، که دولت حسن روحانی را "رحم اجاره‌ای" برای اهداف اصلاح طلبان می‌دانند!سناریوی تغییر قانون اساسی و یا استعفای رئیس جمهور را برای ایجاد فتنه 98 مطرح کرده است.

مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ